AnasayfaArtvin'den HaberlerAÇÜ GELECEĞİN EĞİTİMCİLERİ SEMPOZYUMUNA EV SAHİPLİĞİ YAPTI

AÇÜ GELECEĞİN EĞİTİMCİLERİ SEMPOZYUMUNA EV SAHİPLİĞİ YAPTI

AÇÜ GELECEĞİN EĞİTİMCİLERİ SEMPOZYUMUNA EV SAHİPLİĞİ YAPTI

Geleceğin Eğitimcileri Öğrenci Sempozyumu Nihat Gökyiğit Kongre ve Kültür Merkezi’nde Sosyal Bilimler Topluluğu olarak ev sahipliği yaptı.

ARTVİN-Geleceğin Eğitimcileri Öğrenci Sempozyumu Nihat Gökyiğit Kongre ve Kültür Merkezi’nde Sosyal Bilimler Topluluğu olarak ev sahipliği yaptı.

Artvin Çoruh Üniversitesi, Nihat Gökyiğit Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleşen sempozyumun Danışmanlığını Yrd. Doç. Dr. Özlem Ulu Kalın yaptı.

Sosyal Bilimler Topluluğu tarafından organize edilen etkinlikte toplam 16 bildiri sunularak, sempozyumda Temel Eğitim, Sosyal Bilgiler Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe Eğitimi, Matematik Eğitimi yanında Kadına şiddet, Savaş yaşantılarının ardından çocuklarda gözlenen travmatik durumlar gibi güncel konulara da yer verildi.

Sosyal Bilimler Topluluğu Başkanı Sosyal Bilgiler Öğretmenliği 3. Sınıf öğrencisi Oğuzhan Biçer, öğrenciler ve öğretim elemanlarının sempozyuma büyük ilgi gösterdiklerini ve bu sempozyumun ilerleyen yıllarda geleneksel olarak devam edeceğini söyledi.

Geleceğin Bilim İnsanları

Sempozyumda, Artvin Çoruh Üniversitesi Eğitim Fakültesi 2. sınıf öğrencileri akademik çalışmalarını sunma deneyimi yaşadıkları için memnuniyetini dile getirdiler. Sempozyumda sunulan bildirilerin ardından topluma Hizmet Uygulamaları dersi kapsamında hazırlanan projeler sunuldu.

Sempozyumda kabul edilen yazar ve bildiri başlıkları şöyle: “Yazar Hanife Taş, Bildiri Başlığı: 2015–2016 Eğitim–Öğretim Yılı 6. Sınıf Fen bilimleri Kitabındaki Etkinliklerin Yapılandırmacı Öğretime Uygunluğu.

Yazar Remzi Bölükbaşı, Bildiri Başlığı: Artvin  Eğitim Fakültelerinde Uygulanan

Fen Eğitim Programı Konusunda,  Aynı Alanda Öğrenim Gören 1. ve 4. Sınıf Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Algıları.

Yazar Mustafa Cenk Olgaç, Bildiri Başlığı: Ortaokullarda İngilizce Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar.

Yazar Özlem Gökçen Aygün, Bildiri Başlığı: Lise Öğretmenlerinin Ve Öğrencilerin Özel Kurslara Bakış Açısı Ve Matematik Eğitimi.

Yazar Betül Gümüş, Bildiri Başlığı, Ailenin Eğitim Düzeyinin Öğrencinin Akademik Başarısına Etkisi.

Yazar Murat Akın, Bildiri Başlığı: Anadolu Öğretmen Lisesinden Mezun Olan Eğitim Fakültesi Öğrencileri İle Diğer Lise Ve Dengi Okullardan Mezun Olmuş Eğitim Fakültesi Öğrencileri Arasındaki Farklar Ve Öğretmen Liselerini Kapatılmasının Eğitim Sistemimizdeki Etkileri.

Yazar Aslı Yazan    Bildiri Başlığı, Sınav Kaygı Düzeyinin Öğrencilerin Performansı Üzerindeki Etkisi.

Yazar Kader Vural, Bildiri Başlığı:           Savaş Yaşantılarının Ardından Çocuklarda Gözlenen Travmatik Durumlar.

Yazar Kadir Kocabıyık, Bildiri Başlığı Türkçe Öğretiminde Ders Kitapları, Kütüphane Ve Veli Kaynaklı Sorunlar.

Yazar Avniye Bozkurt, Bildiri Başlığı: Fen Bilimleri Dersinde Verilen Ev Ödevlerinin Öğretmen Öğrenci Ve Veli Gözünden Değerlendirilmesi

Yazar Sema Omaç, Bildiri Başlığı:           Öğrencilerinin Sosyal Paylaşım Sitelerini Kullanma

Amaçları ve Bu Sitelerin Eğitimlerinde Kullanılması ile İlgili Görüşleri.

Yazar Sevilay Celep, Bildiri Başlığı: Sosyal Bilgilerin Alanı Ve Kapsamı.

Yazar Latife Bozkurt, Bildiri Başlığı: Yabancılara Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar.

Yazar Emre Yoğun, Bildiri Başlığı: Türkçe Öğretmenlerinin Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Görüşleri.

Yazar Sergen Çelik Bildiri Başlığı: Kadına Yönelik Şiddet Ve Türkiye’deki Hukuksal Hakları İle Bireylerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. Yazar Beyza Balcı, bildiri Başlığı: Öğretmen Atamalarında Mülakat Sistemi.”

HAYATİ AKBAŞ